adres en telefoonnummers - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Pieterjan en Kirsten Arnauts en Coenegrachts - WaarBenJij.nu adres en telefoonnummers - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Pieterjan en Kirsten Arnauts en Coenegrachts - WaarBenJij.nu

adres en telefoonnummers

Door: Kirsten en Pieterjan

Blijf op de hoogte en volg Pieterjan en Kirsten

11 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

heyhey iedereen,

hier nog eens berichtje vanuit Potch. als jullie ons een brief willen schrijven of dergelijk, dan moeten jullie dit naar het volgende adres sturen:
Kirsten Coenegrachts of Pieterjan Arnauts
Bremnerstraat 35
Baillie Park
2531 Potchefstroom
Suid Afrika

onze telefoonnummers zijn:
kirsten: 0027846 30 32 07
pieterjan: 0027846 30 32 05
als jullie ons willen bellen kost dit ons normaal niets, maar voor jullie natuurlijk wel.

zo dat was het, tot de volgende keer en komend weekend gaan we naar Pilaansberg (wildpark)

baai groet en lekker blye

Pieterjan

  • 11 Februari 2008 - 10:45

    Tineke Wevers:

    Hallo,

    Ik ben ook een student van ortho, ik zit nu in het tweede jaar en ik wil volgend jaar ook heel graag naar Afrika gaan.
    Ik volg jullie avonturen op de voet, nog heel veel succes daar en ik kijk al uit naar de volgende fotos en verslagen.

    groetjes Tine

  • 19 Februari 2008 - 18:58

    Stinus:

    yow pj
    seg ik heb just proberen te bellen, ma hebt ge enig idee hoe lang da da duurt eer ge verbinding hebt, eerst wast zo e stom piep geluidje en dan gewoon stil, na drie minuten ofzo, hebk maar afgelegd omda er ni echt iets gebeurde :)
    ma et was gwn of ff te melden dat ik op alles (jaja alle vier) door ben en zelfs een 16 heb op statistiek
    als da gene dikke bal is :)
    alle, amuseert ulle daar nog en tot de volgende

    stinus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieterjan en Kirsten

wil je foto's zien? ga dan snel naar: http://s272.photobucket.com/albums/jj177/pieterjanarnauts/

Actief sinds 23 Jan. 2008
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 38464

Voorgaande reizen:

04 Februari 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: