laatste bericht uit Potch - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Pieterjan en Kirsten Arnauts en Coenegrachts - WaarBenJij.nu laatste bericht uit Potch - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Pieterjan en Kirsten Arnauts en Coenegrachts - WaarBenJij.nu

laatste bericht uit Potch

Door: Pieterjan en Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Pieterjan en Kirsten

30 Mei 2008 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

Ongelooflijk maar waar: dit is officieel het laatste bericht op deze site vanuit Potchefstroom! Morgen vertrekken we (eindelijk) op onze rondreis en binnen een dikke twee weken zijn we thuis!
Morgen vliegen we richting Kaapstad, van Kaapstad vliegen we richting Durban waar we de auto nemen en richting Sint-Lucia cruizen en van daaruit gaan we naar onze laatste halte : Blyderivier! zaterdag 14 juni zijn we terug in Potch voor 2 nachtjes en de 16e worden we gedropt @ Jo`Burg Airport. 10 voor 11 landen we normaal gezien de 17e op Schiphol.. we kijken er stiekem naar uit!
foto`s van onze rondreis posten we wel als we terug zijn.
alvast bedankt om onze verhalen te volgen en voor de vele berichtjes (op het laatste wel minder ;-)) die jullie gepost hebben!
tot in levender lijve!

Kirsten en Pieterjan

• 30 Mei 2008 - 12:43

Kwaky:

weinig berichtjes...
    mja de censuurpolies zit erop é...

• 30 Mei 2008 - 15:29

Grote Zus:

Sorry als jullie het gevoel hadden dat we minder aan jullie dachten! Niets is minder waar, zeker nu met die rellen... Geniet van de laatste twee weken! Wij kijken enorm uit naar 17-06! Enfin, ik toch! Het ga jullie goed en laat tijdig van jullie horen tijdens jullie rondreis, kwestie dat we niet helemaal flippen!

Doei, doei!

Zus met veel werk! :-)

• 30 Mei 2008 - 21:36

Anja Liesmons:

Hey Pieterjan
    Op het allerlaatste nippertje wensen we vanuit Bunsbeek nog een prettige vakantie toe. Wij gaan nog even ropndkijken op deze site en proberen een beeld(je) te krijgen van jouw voorbije leven daar aan de andere kant van de wereld. Verder zal jouw mama ons wel op de hoogte brengen tijdens één van de komende fietstochten met KVLV.
    Geniet van het leven en kijk je ogen uit!! Tot binnenkort misschien dichter bij huis.
    Anja Liesmons en familie

• 01 Juni 2008 - 18:33

Tante Hilde:

Dag Pieter-Jan,
    Met het schaamrood tot ver in de haren moet ik bekennen dat ik nu pas iets van me laat horen.Mea culpa,mea culpa,mea maxima culpa!Heb inderdaad een aantal weken geleden me gedurende 3 uren door je belevenissen geworsteld,zoals zuslief Ria vertelde,maar een reactie werd steeds uitgesteld.Vandaag lees ik dan dat jullie gisteren vertrokken zijn op rondreis;weet niet of je deze reactie nog kan lezen maar de bedoeling is er alleszins.
    Wat jullie ginder beleven is zo
    overweldigend,dat zal
    voor altijd een grote invloed hebben voor jullie verdere leven. Ben benieuwd naar de vele verhalen en indrukken die je zal weten over te brengen bij je thuiskomst.
    Wens je nog een prachtige rondreis en tot binnenkort.
    Groetjes,

tante Hilde

• 03 Juni 2008 - 01:25

Sofecuador:

Geniet van jullie reis en van de laatste momenten in potjesland.. We zien elkaar snel weer, maar dan met een hoop verhalen, ervaringen enz...
    Hasta pronto amigos, beso

• 03 Juni 2008 - 16:33

Niels:

Maaaaan, geloof het of niet maar het lijkt sneller als verwacht dat ge terug komt :) Niet dat dat slecht is, en uw wederkomst zal uiteraard gevierd worden met de nodige pintjes erbij, net zoals uw afscheid. Overlaatst keek ik in de krant, jawel, de metro, dat is namelijk gratis en ligt gewoon in het station. En wat zag ik: "geweld in Zuid-Afrika" Maar blijkbaar leeft ge nog en het merendeel van de zuid-afrikaanse bevolking ook. Dus ik neem aan dat alles op wieltjes gaat daar. Maar goed, ik ben zo geen post-er dus rond ik hierbij af. Binnekort zullen we u nog wel is levende lijven zien, trouwens, swapweekend, het idee is er om als thema te nemen: *tromgeroffel* Grabbelpas => GABBERPAS!
    Hopla

Het amusement nog daar, en denk aan mijn leeuwen hé! Er mee op de foto terwijl ge hem streelt: 1 bak - 1 leeuw het liedje van de leeuwenkoning laten zingen: 2 bakken - 2 leeuwen het liedje van de leeuwenkoning laten zingen, en de 2de leeuw begint een maat later: 3 bakken.

• 04 Juni 2008 - 07:51

An Coenegrachts:

nog rap even iets goed maken en je alvast een goede thuiskomst wensen. Wat je al wist; maar het is niet te verzwijgen wij zijn Opa en Oma van Otto-Jan en je gelooft het niet (met al die schattige zwartjes bij jou) maar hij is toch de meest "gave" baby ter werld.Niet te verwonderen sdat we een tijdje van de aardbol verdwenen waren! Enfin je moet hem zien. Pak nog een aantal dagen met je twee handen vast en geniet ervan.
    veel liefs
    Annie&John