joooehoe - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Pieterjan en Kirsten Arnauts en Coenegrachts - WaarBenJij.nu joooehoe - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Pieterjan en Kirsten Arnauts en Coenegrachts - WaarBenJij.nu

joooehoe

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Pieterjan en Kirsten

06 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

hier zijn we weer! (eindelijk het uitroepteken gevonden)
We zijn nu in een cybercafeetje en vermits onze stage nog niet begonnen is hebben we veel tijd om jullie op de hoogte te houden! onze eerste nacht op zuidafrikaanse bodem is vlot verlopen! gisteren waren we al lost in Afrika in de gietende regen met onze mega roze bikes. ja hoor, regen valt hier regelmatig, en veeeel! voor de rest is het hier pokkeheet. in ons huisje zitten we met 4 hollanders en nog 2 andere belgen, een zimbabwaan en een mozambieker. het huisje is mooi maar er is eigenlijk geen zak te beleven en de stroom valt een paar uur per dag uit. we wonen wel niet ver van het centrum. ik (kirsten) ben al op zoek gegaan naar een dreadlock-kapper, maar nog niet gevonden! vandaag ook al op onderzoek gegaan in onze decadent-grote universiteit! Echt immens. we gaan er een paar lessen volgen en voor de rest stage, ik ben wel blij als die begint want ik heb er zin in en daar zijn we tenslotte voor gekomen. nu nog een beetje de buurt verkennen en zaterdag staat er al een feestje op het programma: CARNAVAL! whoehoe. kan ik het toch nog vieren!
dat was het voor vandaag,

baie groetie!

  • 06 Februari 2008 - 14:27

    Johny:

    heeey zuster en pieter-jan!
    Al een hoop avonturen meegemaakt en nog niet zolang daar zo kennen we u ;-)
    Hier gaat het zo zijn gewone gangetje, Carnaval Vroenhoven was een feesje!! maar al die verhalen kan ik hier niet kwijt:d
    Maar ik ga stoppen met zeveren moet weer de winkel in ole ole!!
    Tot de volgende!!
    vele kussen uit het regende Belgie.

  • 06 Februari 2008 - 17:35

    Home Made Cookies:

    Leuk te horen dat alles OK is!
    We gaan sebiet (binnen 2,5u) nog es optreden maar zitten hier nu wa te bokken in het onthaal aangezien we nimeer in ons huiske mogen vanaf 17u...
    Struys zit aan de wodka, Smekke doet alsof...
    Aight
    Eig nix nieuws!

    Ahja nog een wijsheid... als een banaan zwart ziet is ze rot!

    Cheers
    =HMC= schanne bokkkeeeuuhh

  • 06 Februari 2008 - 22:19

    Grote Zus:

    Hey Bob en Kirsten,

    Ik vind het heerlijk jullie doen en laten op de voet te kunnen volgen! Nu is het even met de vingers draaien misschien, maar binnenkort weet je niet waaraan eerst te beginnen! Ik wens jullie veel succes in alles wat jullie nog zullen ondernemen en meemaken en ik houd jullie op de hoogte van de perikelen in ons belgenlandje! Perikel van vandaag: een windhoos trof Lier en Dendermonde. Geen slachtoffers, enkel (zware) materiële schade! Wisten jullie trouwens dat er in de Stille Oceaan een berg afval drijft die zo groot is als de Verenigde Staten? Als dat niet interessant is! :-) Allez, ik ga jullie maar eens laten! Zweet nog goed en tot de volgende!

    Byekus!

    :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieterjan en Kirsten

wil je foto's zien? ga dan snel naar: http://s272.photobucket.com/albums/jj177/pieterjanarnauts/

Actief sinds 23 Jan. 2008
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 38459

Voorgaande reizen:

04 Februari 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: