eerste uren - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Pieterjan en Kirsten Arnauts en Coenegrachts - WaarBenJij.nu eerste uren - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Pieterjan en Kirsten Arnauts en Coenegrachts - WaarBenJij.nu

eerste uren

Door: Pieterjan en kirsten

Blijf op de hoogte en volg Pieterjan en Kirsten

05 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

voila, we zijn veilig en wel aangekomen na een toch wel heel lange en vermoeiende reis. tis hier prachtig weer en we worden goed ontvangen door Adrie die ons meteen op sleeptouw neemt.. we hebben geen internet in ons huisje en ook geen zwembad :-) dus we houden kunnen jullie enkel op de hoogte houden via de campus van onze avonturen en dan ook nog met een fucking querty-toetsenbord.

baai groet

  • 05 Februari 2008 - 14:13

    Je Zus:

    Hey broer,

    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen. Gelukkig voor Britisch airways hebben ze ulle wa goed verzorgd of ze ...
    Stom dat er in jullie huisje geen internet en zwembad is :-), maar lang leve de campus met querty toetsenborden!
    Hier gaat alles zijn gewone gangetje, ik heb me net uitgeleefd op mijn geschiedenistoetsen en veel rood heb ik niet verspild alleen aan de vele buispunten ;-)
    Tot hoors!

    je zus

    p.s. normaal kan je de instellingen van een toetsenbord veranderen ondanks het feit dat het een querty toetsenbord is, maar dan moet je wel kunnen blindtypen,want dan kloppen de toetsen niet meer...

  • 05 Februari 2008 - 16:23

    Sofecuador:

    amigos...het ga jullie goed daar! geniet van de zon want ookal is ze hier bij mij heel dichtbij, ze schuilt zich vaak achter wolken. Hier iset ook een fucking qwerty-bord :) Joepie!
    Tot schrijfs... adios y besos de Lotte, Tinny y yo

  • 05 Februari 2008 - 22:38

    Kriske:

    hey liefje en PJ.
    fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen daar in zuid-afrika!!! genieten is de boodschap.en met de internet verbinding,daar trekken we wel onze plan mee he!!doe het goed daar!!en poepie,ge weet het he : Cause I don't shine if you don't shine !! zie je graag !! dikke kus x

  • 10 Februari 2008 - 12:25

    Peter Paul :

    Hier een berichtje van peter Paul en Karolien die achter me staat. Ik heb je foto's gezien. Je zit daar sjiek seg. Wij zijn van gisteren thuis: enkele dagen Amsterdam gedaan om onze "voorraad" aan te vullen ;)
    Ik heb voor jou ook wat spul meegebracht.
    Méér durf ik hier niet schrijven want sommige niet-bevoegden kunnen meelezen. Ik zal het je later wel in kleuren en geuren vertellen.
    Zo, braaf zijn hé, zaols je peter ! (?)

  • 11 Februari 2008 - 19:13

    Arnauts Ria:

    hallo neefje,
    je bent nu al een week van huis weg. Volgens Oma Kortenaken kon je nu al aftellen. Haha, nog dikke 4 maanden. Het glas is niet halfleeg maar halfvol ! Positief denken. Misschien lig je daar nu in je bed of sta je pas op. Hoeveel verschillen de uren daar ? Hier vandaag zomers weertje. Zalig. Maar schone liedjes duren niet lang. Donderdag al terug 4 graden. Brr ! Jeroen heeft ook zijn eerste dag stage achter de rug. Bij Citroën in Hasselt (sic, ja ...). Maar het is heel goed meegevallen. Niet zo indrukwekkend als waar jij zit hé.
    Heb je foto's bekeken en van 'brousse' is er weinig te merken. Het gaat je goed daar. Nonkel Vital stelt het ook goed. Bierbuikje is weg na een weekje 'buikloop'. Ik tracht hier de boel recht te houden ;-)
    Groetjes vanuit het verre Limburg !
    daaaaaag, tante Ria, nonkel Vital, Jeroen en Tina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieterjan en Kirsten

wil je foto's zien? ga dan snel naar: http://s272.photobucket.com/albums/jj177/pieterjanarnauts/

Actief sinds 23 Jan. 2008
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 38464

Voorgaande reizen:

04 Februari 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: